سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت پزشکی

خواص و فواید تخم بلدرچین برای تقویت بینایی کودکان

فواید تخم بلدرچین,تخمه بلدرچین,تخمه بلدرچین,خواص تخم بلدرچین,تخمه مرغ بلدرچین,فواید تخمه بلدرچین,خواصه تخمه بلدرچین,خواص تخمه بلدرچین,خواص تخمه مرغ بلدرچین , فواید تخم بلدرچین برای مو , فواید تخم بلدرچین برای پوست , فواید تخم بلدرچین بدن

فواید تخم بلدرچین , تخمه بلدرچین , تخمه بلدرچین , خواص تخمه بلدرچین

در این مطلب از سایت جسارت به خواص و فواید تخم بلدرچین برای تقویت بینایی کودکان می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

تخم بلدرچین به علت نداشتن کلسترول ، قابل مصرف برای تمام افرادی است که مصرف تخم مرغ برایشان منع شده است. اگر به دنبال یک ماده غذایی با ارزش و سالم هستید تخم بلدرچین مصرف کنید. تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ ، 5 برابر فسفر، 7برابر آهن، 6برابر ویتامینB12 و 15 برابر ویتامینB2 دارد (هرچند اندازه ی یک تخم مرغ حدود 5 برابر تخم بلدرچین است).

فواید تخم بلدرچین

تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ ، 5 برابر فسفر، 7برابر آهن، 6برابر ویتامینB12  و 15 برابر ویتامینB2  دارد (هرچند اندازه ی یک تخم مرغ حدود 5 برابر تخم بلدرچین است)..تخم بلدرچین منبع غنی اسید چرب امگا3 است که برای تقویت هوش و حافظه بسیار مفید می­باشد.  100 گرم تخم بلدرچین158 کیلوکالری انرژی تولید می‌کند. کلسترول در تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ بسیار کمتر است. ازآنجایی که بلدرچین در برابر بیماری های مختلف بسیار مقاومتر از مرغ است، پرورش بلدرچین بدون استفاده از هیچ گونه دارو و آنتی بیوتیکی انجام می شود، بنابراین گوشت و تخم بلدرچین محصولاتی کاملا ارگانیک و سالم هستند که هیچ گونه ذخیره ی داروئی مضر برای مصرف کننده در بافت خود ندارند.

فواید تخم بلدرچین , تخمه بلدرچین , تخمه بلدرچین , خواص تخمه بلدرچین

تخم بلدرچین منبع غنی اسید چرب امگا3 است که برای تقویت هوش و حافظه بسیار مفید می­باشد.  کلسترول در تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ بسیار کمتر است. ازآنجایی که بلدرچین در برابر بیماریهای مختلف بسیار مقاومتر از مرغ است، پرورش بلدرچین بدون استفاده از هیچ گونه دارو و آنتی بیوتیکی انجام می شود، بنابراین گوشت و تخم بلدرچین محصولاتی کاملا ارگانیک و سالم هستند که هیچ گونه ذخیره ی داروئی مضر برای مصرف کننده در بافت خود ندارند.

تخمه بلدرچین

تقویت بینایی  در تخم بلدرچین مقدار بسیار زیادی ویتامین A نهفته است که به سلامت چشم ها و تقویت بینایی کمک می کند. فعالیت آنتی اکسیدانی ویتامین آ به کاهش دژنراسیون ماکولای چشم و پیشگیری از پیشرفت آب مروارید کمک می کند که این ها موجب می شود شما به مدت طولانی تری بهتر ببینید! تحریک رشد  درست مانند تخم مرغ،تخم بلدرچین نیز یک منبع غنی پروتئین در رژیم غذایی است که برای بسیاری از فرایندهای بدن ما لازم است. پروتئین ها به اجزای تشکیل دهنده شان شکسته می شوند و در بدن دوباره برای ساخت سلول ها، بافت ها، ماهیچه ها، استخوان ها و رگ های خونی استفاده می شوند. پروتئین های موجود در تخم بلدرچین به رشد و نمو طبیعی و سلامت بدن کمک می کنند.