سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت پزشکی

استفاده از خواص شکلات تلخ برای پوست صورت و لاغری

خواص شکلات تلخ برای پوست ,فواید شکلات تلخ برای پوست,خاصیت شکلات تلخ برای پوست,خواص شکلات تلخ روی پوست,خواص شکلات تلخ بر روی پوست,فواید شکلات تلخ بر پوست,خواص شکلات تلخ بر پوست , خواص شکلات تلخ برای پوست بدن , خواص شکلات تلخ برای پوست ما , خواص شکلات تلخ برای پوست سر , خواص شکلات تلخ برای پوست انسان

خواص شکلات تلخ برای پوست , فواید شکلات تلخ برای پوست , خاصیت شکلات تلخ برای پوست , خواص شکلات تلخ روی پوست

در این مطلب از سایت جسارت به استفاده از خواص شکلات تلخ برای پوست صورت و لاغری می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

شکلات تیره یک منبع غنی از آهن، کلسیم و ویتامین های A، B1 ، C ، D و E، است که با هم به صورت یک عامل مرطوب کننده برای پوست هستند. اگر هر روز یک فنجان کاکائو خالص بنوشید این کار شما پوست خشک تان را درمان می کند و به آن درخشش می دهد. شما همچنین می تواند اسکراب شکلات درست کنید و به پوست تان بزنید. برای این کار روغن زیتون ، شکر قهوه ای ، پودر کاکائو و وانیل را باهم مخلوط کنید.

خواص شکلات تلخ برای پوست

شکلات تلخ، مانند میوه والد خود، سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های قوی است و مواد معدنی ضروری دارد که کمک‌می‌کند سالم و زیبا بمانید. آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند فلاونوئیدها به پیشگیری از اختلالات قلبی‌عروقی کمک‌کرده و سکته را کاهش‌می‌دهند. به‌علاوه، این شکلات، سطح کلسترول و فشارخون را کنترل‌می‌کند. بینایی بی‌عیب‌ونقص، یکی دیگر از فواید این ماده جادویی است. آیا شکلات تلخ برای شما خوب است؟ شکلات تلخ، علاوه بر مراقبت از سلامتی، فواید زیبایی بسیاری نیز دارد.

خواص شکلات تلخ برای پوست , فواید شکلات تلخ برای پوست , خاصیت شکلات تلخ برای پوست , خواص شکلات تلخ روی پوست

شکلات تیره شامل فلاونول ، است که برای محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و نشانه های دیگری از آسیب های اشعه ماوراء بنفش کمک می کند . همچنین جریان خون را بهبود داده و هیدراتاسیون پوست و چهره را افزایش می دهد. شکلات تیره لیست من از 15 غذای مغزی را برای افزایش تمرکز و حافظه به دلایل خوب می سازد. تحقیقات قبلی نشان داد که مصرف حاد و مزمن کاکائو غنی از فلاوانول با افزایش جریان خون به ماده خاکستری مغزی مرتبط است و پیشنهاد شده است که فلاونول های کاکائو در شرایطی که موجب کاهش جریان خون مغزی، از جمله بیماری های التهابی و سکته مغزی می شود، مفید باشد

فواید شکلات تلخ برای پوست

خواص شکلات تلخ برای پوست: شکلات تلخ یک ماده دوستدار پوست است که سلامت، درخشش و بی‌عیب‌ونقص بودن پوست را حفظ‌می‌کند. برخی از خواص شکلات تلخ برای پوست را اینجا ببینید: 1. آنتی‌اکسیدان فراوان همانگونه که در بالا گفته‌شد، شکلات تلخ دارای طیفی از آنتی‌اکسیدان‌های قوی است. این آنتی‌اکسیدان‌ها دربرابر آسیب رادیکال آزاد از پوست‌تان محافظت‌کرده؛ آن را برای مدت طولانی نرم، انعطاف‌پذیر و جوان نگه‌می‌دارند. 2. در برابر آسیب فرا‌بنفش از پوست محافظت‌می‌کند شکلات‌ تلخ، با خواص ضدآفتابی عالی، از پوست‌تان در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش محافظت‌کرده و به پیشگیری از وضعیت‌هایی مانند آفتاب‌سوختگی و سرطان پوست کمک‌می‌کند.